Skip to main content

Flytting Gjennomsnitt Of Rsi Mt4 Indikatoren


Beklager, men det er mulig Hvordan meningsfylt er virkelig opp til personen som eksperimenterer. Det bevegelige gjennomsnittet tilpasser seg indikatoren det er gjennomsnittlig. Så det bryr seg ikke hva skalaen er på. Det er bare gjennomsnitt. Veldig enkelt. Jeg glemte å nevne at etter at du drar flytte gjennomsnittet på RSI den eneste måten kombinasjonen vil fungere på, må du endre delen som sier gjelder i stedet for å lukke, endre den til Tidligere indikatordata eller Førsteindikatordata. Spørsmålet handler om om det kan gå inn i samme indikatorvindu som RSI. Jeg prøvde bare å dra den bevegelige gjennomsnittsindikatoren, det går inn i hovedkortvinduet selv når du drar det over indikatorvinduet. Du må trykke på en hvilken som helst annen tast mens du drar før. Da du faktisk leser det jeg sa lest Det andre avsnittet igjen Også i mt4 vil dette KUN bare fungere med de innebygde indikatorene, ikke tilpassede indicators. circlesquares Har du faktisk lest hva jeg sa, lest annet avsnitt igjen. Har du faktisk lest spørsmålet Yo du sa etter, spurte jeg før du dro. Moving Gjennomsnitt på RSI ikke mulig. Alt jeg leste flere fora, sier alle at hvis du trenger å ha MA på RSI-vinduet, legger du bare Flytte gjennomsnittet fra Navigator-vinduet over RSI-vindu, og skriv deretter inn den første indikatoren i feltet Apply to. Men det er ikke sant i det hele tatt. 1 Det er ingen Moving Average-indikator i Navigator-vinduet. Det er en Moving Average-indikator der. Når du drar på RSI-vinduet på diagrammet, det tilbyr bare 3 inngangsfelt. Det er umulig å overlappe denne MA på RSI-vinduet.2 Den Flytende Gjennomsnittlig indikatoren fra kontrollpanelet til Mt4 under Trend --- Flytende Gjennomsnitt. Gir mange flere inngangsfelt. Det er en rullegardinmeny for field. it tilbyr mye, for eksempel Lukk, Åpent, Høyt, Lavt, Medianpris etc. men det gir ingen steder tidligere indikator eller noe lignende. Det er umulig å overlappe denne indikatoren på RSI-vinduet. Jeg gjør nå. Alle mine Mt4-plattformer nyeste bygg mangler gjeldende for previo oss indikator. Jeg har Forex4you, GoMarkets, FXOPEN, FIGFX og andre megler-plattformer alle mt4, men ingensteds er dette mystiske gjelder for indikator window. I trenger MA på RSI for en strategy. thank du veldig mye. pudseybear Du må flytte gjennomsnittlig fra indikatormappen i Navigator, ikke tilpassede indikatorer Du kan bruke RSI fra begge mapper. Jeg prøvde alt. Jeg tok den flytende gjennomsnittsindikatoren fra indikatormappen i Navigator. It tilbyr ingenting enn det jeg beskrev. Ingen mulighet til å velge å søke til fordi dette inntastingsfeltet ikke eksisterer. Når jeg tar flytende gjennomsnitt fra Tollindikatormappen, tilbyr den søknad om, men det gir ikke første indikator eller noe lignende. Det er helt umulig å overlappe RSI-vinduet med MA. Hvorfor er alle som hevder at det er mulig. Nesten jeg vil gjøre, vil jeg legge inn skjermbilder for å vise deg hva standard MA-indikatorene fra Navigator-mappen og Toll-indikatormappen tilbyr. Kan noen hjelpe meg please. thank s for Trend Trigger-indikatoren Jeg kan ikke finne den i tollindikatormappen Det er definitivt i mappen, jeg ser det i Explorer-filbehandling, men det vises ikke i Mt4-plattformen. Jeg startet omplattformen om fem ganger nå Ingenting Derfor kan jeg ikke bruke det. Sorry. vampiricaura Det er enkelt og som beskrevet her, slapp av her, det er standardindikatorer, over den tilpassede indikatorlisten. Sory, jeg vet ikke at jeg cuold ikke har vedlagt filen Bro, fra navigatoren, over eksperten rådgiver liste, indikator liste eksisterer bare velg den bevegelige avarage derfra. Takk vampiricaura og alle de andre hyggelige medlemmene. På grunn av beskrivelsen fant jeg mappen. Jeg har aldri brukt den før. Takk også for. Jeg leste innlegget ditt etter at jeg fant den mappe. Nå er alt bra. La oss laste ned MetaTrader 5.Copyright 2000-2016, MQL5 Ltd. Dette må bli det mest frustrerende søket noensinne jeg leter etter en enkel indikator. Et glidende gjennomsnitt hvor type kan velges SMA, EMA , etc sammen med perioden als o en inngang til RSI, som vil tillate deg å spesifisere perioden for RSI også. Tre innganger MA Type SMA, SMA Periode 7 og RSI Periode 13 Plottet som standard RSI med 20,50 og 80 nivåer. Jeg har en tilpasset indikatorbygger, men absolutt ingen instruksjoner om hvordan man bygger en indikator av en annen. MT4-instruksjonene gir ikke stor mening heller. Kan noen hjelpe. Noen vil bli verdsatt. Alt er enkelt når noen spør noen til å gjøre det for dem, og det er alltid komplisert når noen gjør det for noen andre. Start her og din enkle indikator vunnet, tar deg lang tid til å gjøre, eller hvis du vil ha en enda enklere måte, klikk bare her MT4 MT5 Indikatorer kodet for deg. Takk for svar Devries Rød linje er 7-årig SMA i 13-tiden RSI. Denne indikatoren er RSI med et beregnet gjennomsnitt av det. Du kan lære hvordan å gjøre det Ta RSI-indikator og sett inn coding. another buffer beregnet av iMAOnArray RSIBuffer, 0, SignalLinePeriod, SignalLineShi ft, SignalLineMaMethod, jeg. Vi vil bare hjelpe hvis du trie noe selv. Hvis du vil ha versjonen jeg har, så MT4 MT5 Indikatorer kodet for deg eller kontakt meg personlig. Jeg brukte den eksisterende koden fra TDI indikatoren som kommer fra alle MAs fra RSI, og fjernet komponentene jeg ikke vil ha, nemlig volatilitetsbåndene og den andre MA jeg synes det er klart at jeg fjernet noe som er nødvendig eller ikke definerte jeg på riktig måte. Det samlet seg fint og trakk til diagrammet, men ingen MA viser seg , bare en balkkplass med 68, 50 og 32 nivåer, mottok jeg først kodefeil angående definisjonen av jeg, som jeg klarte å låne igjen for å få den til å kompilere. Kanskje jeg savnet noe som er viktig for å gjøre dette arbeidet. Kanskje du ikke ville tro ta en titt Sett pris på all hjelp så langt. egenskap indikatorbuffere 2 egenskap indikatorfarve1 Sort egenskap indikatorfarve2 Grønne egenskapsindikatorparametre --- inngangsparametre ekstern int RSIPeriod 13 8-25 ekstern int RSIPrice 0 0-6 ekstern int RSIMAPeriod 2 ekstern int RSIMAType 0 0-3 --- buffere dobbelt RSIBuf, MaBuf. int init IndicatorShortName MA av RSI SetIndexBuffer 0, RSIBuf SetIndexBuffer 1, MaBuf. SetIndexStyle 0, DRAWNONE SetIndexStyle 1, DRAWLINE, 0,2.SetIndexLabel 0, NULL SetIndexLabel 1, MA av RSI. SetLevelValue 0,50 SetLevelValue 1,68 SetLevelValue 1,68 SetLevelValue 2,32 SetLevelStyle STYLEDOT, 1, DimGray. RSIBuf i IRSI NULL, 0, RSIPeriod, RSIPrice, jeg MA 0 for int xixix RSI xi RSIBuf x MA RSIBuf x RSIMAPeriod.

Comments

Popular posts from this blog

Executive Aksjeopsjoner Investopedia

Få mest mulig ut av ansatteopsjonsopsjoner En ansattaksjonsopsjonsplan kan være et lukrativt investeringsinstrument hvis det er riktig administrert. Av denne grunn har disse planene lenge tjent som et vellykket verktøy for å tiltrekke toppledere, og de siste årene har blitt et populært middel for å lokke ikke-ledende ansatte. Dessverre unnlater noen fortsatt å dra full nytte av pengene generert av deres ansattebeholdning. Forstå arten av aksjeopsjoner. beskatning og virkningen på personlig inntekt er nøkkelen til å maksimere en slik potensielt lukrativ fordel. Hva er en ansattaksjonsopsjon En ansattopsjonsopsjon er en kontrakt utstedt av en arbeidsgiver til en ansatt for å kjøpe et bestemt antall aksjer i selskapsbeholdningen til en fast pris for en begrenset periode. Det er to brede klassifiseringer av opsjoner utstedt: ikke-kvalifiserte aksjeopsjoner (NSO) og incentivaksjoner (ISO). Ikke-kvalifiserte aksjeopsjoner adskiller seg fra opsjonsopsjoner på to måter. For det første tilbys N

Trading System Hemmeligheter Pdf

FOREX FOR AMBITIOUS BEGINNERS. De 6 enkle hemmelighetene til vellykket forex trading. Systemet diskutert her er ikke den hellige grensen for forex trading. Det er ikke slikt Slik blir en lønnsom forex-handelsmann langt mer å gjøre med tankegangen enn med en bestemt handel strategi Faktisk kan ingen forex trading strategi være lønnsomt hvis en forhandler har feil tankegang. GRABIT Systemet som jeg utviklet vil optimalisere din trading tenkemåte, slik at den er bedre rettet mot trading profitt Systemet består av 6 enkle prinsipper, hvem s Første bokstaver danner ordet GRABIT. Det er vanskelig å følge dette systemet. Nei Det vil si, er det vanskelig å slutte å røyke. De av dere som har røykt før - eller fortsatt røyker - vil nok si at det faktisk er veldig vanskelig. Men hvis det var svaret ditt, spør deg selv hva som er så vanskelig om ikke å lyse opp en annen sigarett. Kom igjen, se på de 6 prinsippene i GRABIT-systemet. Dette er virkelig en slags prinsipp som bør spille en rolle i alle

Eksponentiell Bevegelse Gjennomsnittet Og Trend

Moving Average Den Moving Average Technical Indicator viser gjennomsnittlig instrumentprisverdi for en viss tidsperiode. Når man beregner glidende gjennomsnitt, utregner man instrumentprisen for denne tidsperioden. Etter hvert som prisen endres, øker eller øker det glidende gjennomsnittet. Det er fire forskjellige typer bevegelige gjennomsnitt: Enkelt (også referert til som aritmetisk), eksponentiell. Glatt og veid. Flytende gjennomsnitt kan beregnes for et sekvensielt datasett, inkludert åpnings - og sluttpriser, høyeste og laveste priser, handelsvolum eller andre indikatorer. Det er ofte tilfellet når dobbeltflyttende gjennomsnitt blir brukt. Det eneste der flytende gjennomsnitt av forskjellige typer avviger vesentlig fra hverandre, er når vektkoeffisienter, som tilordnes de nyeste dataene, er forskjellige. I tilfelle vi snakker om Simple Moving Average. alle priser på den aktuelle tidsperioden er likeverdige. Eksponentiell Flytende Gjennomsnittlig og Lineærvektet Flytende Gjennomsni